Czas realizacji zamówienia
1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą, termin realizacji liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
2. Kupujący otrzyma na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia zamówienia do realizacji.
3. Maksymalny czas realizacji Zamówienia (skompletowanie i przygotowanie do wysyłki) określony jest na stronach produktów Sklepu internetowego.
4. W przypadku braku produktów, przewidywany czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupującym. Kupujący może w takiej sytuacji wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zrezygnować z zamówienia.
5. W przypadku podania przez Zamawiającego niekompletnych danych lub zaistnienia wątpliwości dotyczących złożonego Zamówienia (np. błędny adres), Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z Kupującym w celu weryfikacji Zamówienia.
6. Jeżeli Kupujący, pomimo wezwania, nie uzupełni w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.